JÄSENENÄ OLET MUKANA AUTTAMASSA ELÄIMIÄ

Tervetuloa tukemaan työtä eläinten perusoikeuksien puolesta.

JÄSENENÄ TUET TOIMINTAAMME

Suomen eläinoikeusjuristit ry pyrkii parantamaan eläinten asemaa yhteiskunnassa muun muassa ajamalla eläimille perusoikeuksia. Otamme aktiivisesti kantaa eläimiä ja eläinten suojelua koskevaan yhteiskunnalliseen ja poliittiseen keskusteluun. Vaikutamme eläimiä koskevaan lainsäädäntöön antamalla lausuntoja, tekemällä lakialoitteita, tapaamalla päättäjiä ja edistämällä keskustelua eläinten perusoikeuksista.

Edistämme myös eläinoikeuden opetusta ja akateemista tutkimusta Suomessa järjestäen esimerkiksi eläinten perusoikeuksia koskevia seminaareja ja muita tilaisuuksia. Lisäksi olemme mukana julkisessa keskustelussa antamalla lehti-, radio- ja televisiohaastatteluja sekä kirjoittamalla mielipidekirjoituksia.

Yhdistyksen jäsenenä tuet jäsenmaksuin toimintaamme. Jäsenenä vastaanotat ajankohtaisia päivityksiä yhdistyksen toiminnasta kuten kampanjoista, lakialoitteita koskevista lausunnoista ja muusta vaikuttamistyöstä. Lisäksi järjestämme satunnaisesti jäseniltoja.

Yhdistyksen varsinainen jäsen

Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi voivat liittyä juristit ja muut oikeustieteellisen tutkinnon (OTM, HTM julkisoikeudesta ym.) suorittaneet sekä näiden alojen opiskelijat. Varsinainen jäsen on oikeutettu äänestämään yhdistyksen vuosikokouksessa.

Jäsenmaksu on vapaavalintainen, kuitenkin vähintään 40 € vuodessa.

Opiskelijoiden jäsenmaksu on 20 € vuodessa.

Yhdistyksen tukijäsen

Tukijäseneksi voi liittyä kuka tahansa, joka haluaa tukea yhdistyksen tavoitetta.

Tukijäsenyyden jäsenmaksu on vapaavalintainen, kuitenkin vähintään 40 € vuodessa.

Tukijäsenellä ei ole varsinaisen jäsenen oikeutta äänestää yhdistyksen vuosikokouksessa.

Jäsenhakemukset käsitellään hallituksen kokouksissa, joita pidetään keskimäärin kerran kuussa.

Lähetämme maksutiedot jäsenmaksua varten sähköpostitse sen jälkeen, kun olemme hyväksyneet jäsenhakemuksesi.

Lahjoitus

Jos haluat muuten tukea toimintaamme, voit tehdä lahjoituksen tilisiirrolla seuraavilla tiedoilla:

Tilinumero: FI06 6601 0010 1037 60
Viite: 1096
Saaja: Suomen eläinoikeusjuristit Ry

Halutessasi voit ryhtyä myös kuukausilahjoittajaksi asettamalla automaattisen tiilisiirron verkkopankissasi.

Voit tehdä lahjoituksen myös MobilePaylla numeroon 41444.

Suomen eläinoikeusjuristit ry:lle on myönnetty rahankeräyslupa 30.6.2020 alkaen. Lupanumero on RA/2020/801.

LIITTYMISLOMAKE